Wednesday, February 13, 2008

bukan pasal aku

"Bai, blog lu bukan pasal awek lu... atau awek-awek lu lagi. Lu dah gila publisiti!"

Hahaha. Barangkali agaknya.

Intermission perihal cinta Ed, Eric and 143 (kalau bukan Eric, Eleanor, 143 and Ed) ini ternyata memberi kesan songsang pada aku. Meski belum sah noktahnya, aku lebih bertenang, mungkin kerana Ed juga lebih bertenang. Ed mula melepak dengan mantan-mantan kuliahnya di Michigan Tech, menonton futsal peguamnya (hahaha akan aku kupaskan hal ini kemudian), dan juga bersenang-senang dengan aktiviti seni aku (meski dia kutinggalkan kala aku bermaskara).

"Bai, lu cakap lu cinta? Tapi lu double-standard!"

Hahaha. Bukan! Bukan!

Cukup aku tergugat di hadrat mat-mat yuppie*, bagaimana kalau aku juga tergugat dek penggiat dan pencinta seni?

*young urban professionals seperti Eric tapi bukan aku.

No comments: