Monday, December 31, 2007

berhenti berharap

Aku tak percaya lagi dengan apa yang kau beri
Aku terdampar di sini tersudut menunggu mati
Aku tak percaya lagi akan guna matahari
Yang dulu mampu terangi sudut gelap hati ini

Aku berhenti berharap dan menunggu datang gelap
Sampai nanti suatu saat tak ada cinta kudapat
Kenapa ada derita bila bahagia tercipta
Kenapa ada sang hitam bila putih menyenangkan

Aku pulang tanpa dendam, kuterima kekalahanku
Aku pulang tanpa dendam, kusalutkan kemenanganmu

Kau ajarkan aku bahagia
Kau ajarkan aku derita
Kau tunjukkan aku bahagia
Kau tunjukkan kau derita

Rebahkan tangguhmu, lepaskan perlahan
Kau akan mengerti semua

3 comments:

Unknown said...

punyalaa jauh aku menrentas masa lampau hanya kena tengok entri lagu indon?

Artozy said...

hahaha hantu bangkit dari kubur (sambil garu bontot sama macam bila andong sebut-sebut pasal kau)!

andongsari said...

Hoi hantu yang baru bangkit dari lena yang panjang! Tu lagu favorite aku tau! Woi art! Bontot ko berkudis eh?